• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Interne boekhouder & HR support

Functieomschrijving

Met je kritische kijk, analytisch inzicht en passie voor cijfers en personeelszaken (en misschien ook mode?) ben je als interne bedrijfsboekhouder en backoffice support voor onze Human Resources manager bij Les Soeurs verantwoordelijk voor diverse taken, waaronder:

  • Controle en inboeken van aan- en verkoopfacturen
  • Verwerken van bank- en kassaverrichtingen
  • Voorbereiden van maandelijkse afsluitingen en Btw-aangiften
  • Opvolging van de dagafsluitingen en stortingen van onze winkels
  • Crediteuren- en debiteuren beheer
  • Bijhouden van projectadministratie
  • Tijdige en accurate verwerking van salarisadministratie
  • Verwerking van diverse personeelsgegevens- en documenten
  • Je voert op verzoek andere algemene HR administratieve taken uit en springt bij waar nodig 

 

Je profiel

  • Je hebt (minstens) een bachelor diploma in een boekhoudkundige richting, of vergelijkbare kennis door ervaring
  • Je bent cijfermatig en analytisch sterk ontwikkeld
  • Je werkt nauwkeurig, punctueel en houdt van structuur
  • Je bent een teamplayer en kan vlot samenwerken met de interne collega’s en het externe accountancy kantoor ‘Cynex’, alsook externe HR partners
  • Je kan omgaan met deadlines
  • Je bent flexibel ingesteld en hebt een hands-on mentaliteit
  • Kennis van payroll en/of fiscaliteit is een plus
  • Kennis van Yuki is een plus

 

Wij bieden

  • Een enthousiast team en dynamische bedrijfscultuur
  • Flexibiliteit en een persoonlijke aanpak staan bij Les Soeurs centraal
  • Glijdende werkuren en de mogelijkheid tot (gedeeltelijk) thuiswerk
  • Marktconform verloningspakket in lijn met je verantwoordelijkheden aangevuld met extralegale voordelen
  • Zowel een deeltijdse als een voltijdse tewerkstelling is bespreekbaar

 

Doet dit je hart sneller slaan en timmer je graag mee aan het verhaal van Les Soeurs? Mail dan als de bliksem jouw CV & motivatie naar [email protected].